본문 바로가기
외국 노래,영화주제곡 가사 해석

Avril Lavigne I Love You

by 팝앤 2020. 4. 5.

Avril Lavigne  I Love You

La la la la la La
La la la la la

I like your smile
너의 미소가 좋아
I like your vibe
너의 분위기가 좋아
I like your style
너의 스타일도 좋아
But that's not why I love you
그치만 그것들은 내가 널 사랑하는 이유가 아냐
And I, I like the way
그리고 난 이런 방법이 좋아
You're such a star
넌 스타같아
But that's not why I love you
그치만 그건 내가 널 사랑하는 이유가 아니지 


Hey
Do you feel, do you feel me?
내가 느껴지니?
Do you feel what I feel, too?
내가 느끼는걸 너도 느끼고있니?
Do you need, do you need me?
내가 필요해?
Do you need me?
내가 필요해? 


You're so beautiful
넌 무척 아름다워 
But that's not why I love you
하지만 그건 내가 널 좋아하는 이유가 아니야 
I not sure you know
네가 안다고 확신하지 못하겠어
That the reason I love you is you
내가 널 사랑하는 이유는 
Being you
너이기때문이야
Just you
그냥 너 자체말이야
Yeah the reason I love you is all that we're been through
내가 널 사랑하는 이유는 우리가 함께해온 모든것 때문이야
And that's why I love you
이게 내가 널 사랑하는 이유야


La la la la la La
La la la la la

I like the way you misbehave when we get wasted
우리가 놀 때 네가 나쁘게 구는 방식이 좋아 
But that's not why I love you
그치만 그건 내가 널 사랑하는 이유가 아니야
And how you keep your cool when I am complicated
내가 혼란스러울 때도 넌 이성을 유지했어 
But that's not why I love you
그치만 그건 내가 널 사랑하는 이유가 아니야


Hey
Do you feel, do you feel me?
내가 느껴지니?
Do you feel what I feel, too?
내가 느끼는걸 너도 느끼고있니? 
Do you need, do you need me?
내가 필요해?
Do you need me? 
내가 필요해?


You're so beautiful
넌 무척 아름다워 
But that's not why I love you
그치만 그건 내가 널 좋아하는 이유가 아냐
And I not sure you know
네가 알지 모르겠어
That the reason I love you is you
내가 널 사랑하는 이유는 
Being you
너이기때문이야 
Just you
그냥 너 자체말이야
Yeah the reason I love you is all that we're been through
내가 널 사랑하는 이유는 우리가 함께해온 모든것 때문이야
And that's why I love you
이게 내가 널 사랑하는 이유야


Yeah Oh.
Oh.
Even though we didn't make it through
우리가 헤쳐나가지 못할지라도 
I am always here for you
난 항상 널 위해 여기 있을게


You
Hey
Do you feel, do you feel me?
내가 느껴지니? 
Do you feel what I feel, too?
내가 느끼는걸 너도 느끼고있니? 
Do you need, do you need me?
내가 필요해?
Do you need me? 
내가 필요해?
You're so beautiful
넌 무척 아름다워
But that's not why I love you
그치만 그건 내가 널 사랑하는 이유가 아냐 
I not sure you know
네가 안다고 확신하지 못하겠어
That the reason I love you is you
내가 널 사랑하는 이유는
Being you
너이기때문이야
Just you
그냥 너 자체말이야
Yeah the reason I love you is all that we're been through
내가 널 사랑하는 이유는 우리가 함께해온 모든것 때문이야 
And that's why I love you
이게 내가 널 사랑하는 이유야


La la la la la la
La la la la la la

That's why I love you
이게 내가 널 사랑하는 이유지

La la la la la la
La la la la la la

That's why I love you
널 사랑하는 이유야

반응형

댓글