본문 바로가기
외국 노래,영화주제곡 가사 해석

M.Y.M.P Say You Love Me

by 팝앤 2020. 4. 4.

M.Y.M.P Say You Love Me

Don't you know that I want to be more than just your friend
내가 당신과 친구 이상이 되고 싶다는걸 모르나요 
Holding hands is fine
손 잡는것도 좋지만
But I've got better things on my mind
내 마음에 더 멋진것들이 많아요 
You know it could happen
당신은 이게 일어날수도 있다는걸 알아요
If you'd only see me in a different light
만약 당신이 오직 날 다른 시점으로 봐준다면 말이죠
Baby when we finally get together
우리가 마침내 함께할때 
You will see that I was right
당신은 내가 옳았다는걸 알아챌거예요

Say you love me
날 사랑한다 말해줘요
You know that it could be nice
당신도 그게 좋을거란걸 알잖아요
If you'd only say you love me
당신이 그냥 사랑한다 말해주면
Don't treat me like I was ice
내가 차가웠던것처럼 날 대하지 말아줘요

Please love me
제발 사랑한다 말해줘요
I'll be yours and you'll be mine
난 당신 소유가 될테고, 당신은 내 소유가 될거예요
And If you'd only say you love me baby
그리고 당신은 내게 오직 사랑한다고 말하겠죠
Things would really work out fine
모든것이 정말 좋아질테지요

Don't you know that I want to be more than just your friend
 내가 당신과 친구 이상이 되고 싶다는걸 모르나요 
Holding hands is fine
손 잡는것도 좋지만
But I've got better things on my mind
내 마음에 더 멋진것들이 많아요
You know it could happen
당신은 이게 일어날수도 있다는걸 알아요
If you'd only see me in a different light
만약 당신이 오직 날 다른 시점으로 봐준다면 말이죠
But baby when we finally get together
우리가 마침내 함께할때 
You will see that I was right
당신은 내가 옳았다는걸 알아챌거예요

Say you love me
날 사랑한다고 해줘요
You know that it could be nice
당신도 그게 좋을거란걸 알잖아요 
If you'd only say you love me
당신이 그냥 사랑한다 말해주면
And don't treat me like I was ice
내가 차가웠던것처럼 날 대하지 말아줘요

Oh please love me
제발 날 사랑해줘요
I'll be yours and you'll be mine
난 당신 소유가 될테고, 당신은 내 소유가 될거예요
And if you'd only say you love me baby
그리고 당신은 오직 내게 사랑한다고 말하겠죠
Things would really work out fine
모든것이 정말 좋아질테지요

Say you love me
사랑한다 말해줘요
You know that it could be nice
당신도 그게 좋을거란걸 알잖아요 
If you'd only say you love me
당신이 그냥 사랑한다 말해주면
And don't treat me like I was ice
내가 차가웠던것처럼 날 대하지 말아줘요

So please love me
제발 날 사랑해줘요 
I'll be yours and you'll be mine
난 당신 소유가 될테고, 당신은 내 소유가 될거예요
And if you'd only say you love me baby
그리고 당신은 오직 내게 사랑한다고 말하겠죠
Things would really work out fine
모든것이 정말 좋아질테지요
And if you'd only say you love me darling
그리고 당신은 오직 내게 사랑한다고 말하겠죠 
Things would really work out fine
모든것이 정말 좋아질테지요

반응형

댓글