본문 바로가기
외국 노래,영화주제곡 가사 해석

Fifth Harmony - BO$$ 가사

by 팝앤 2020. 1. 31.

Fifth Harmony - BO$$

Everyday is payday
나는 매일 돈을 벌지
Swipe my card, then I do the nae nae
카드를 긁고 돈을 쓰고, 다시 춤을 추지

You talking to a lady
너는 지금 숙녀와 말하고 있어
I want a Kanye ye not a Ray J
나는 레이 제이 말고 칸예 웨스트 같은 남자를 원해

So that's a no no
그러니 그런 식으로는 안돼
I'm a Maybach and you's a Volvo
나는 벤츠 마이바흐를 몰고, 너는 볼보를 몰지
This convo's beat like Dre aye
내가 말할 때 깔리는 비트가 닥터 드레처럼 강렬해

I already know what you trying to say hey!
나는 네가 무슨 말을 하려는지 이미 알고 있어!

You say that you a baller
너 돈 좀 많다구?
And I see you tryna holla
그래서 나를 꼬셔보려고 하는구나
But that ain't how I was brought up
하지만  나는 그런 식으로 자라지 않았어

Next
됐고

Working for my money
난 내가 직접 내 돈을 벌어
'Cause that's what my momma taught me
그게 우리 어머니가 나에게 가르쳐준 길이기 때문이야
So yo ass betta show me some respect
그러니 나를 좀 더 존중해야 해


Boss Michelle Obama
(우린) 미쉘 오바마처럼 최고야!
Purse so heavy gettin' Oprah dollas
오페라 윈프리 급으로 돈을 벌어, 지갑이 너무 무거워!

C-O-N-F-I-D-E-N-T
"자-신-감"
That's me, I'm confident
그게 바로 나야, 난 자신감 넘쳐!

Don't want yo complimments
네 칭찬을 바라지 않아
Use common sense
상식적으로 생각해봐

I'm on my Michelle Obama
나는 내가 지지하는 미쉘 오바마처럼
Shhhh Shut your mouth
쉿, 입 닥쳐줘
Boy I think you know who run this house
네 놈, 이 바닥을 누가 쥐고 흔드는지 알텐데?

I ain't thirsty for no bae
나는 남자 없이도 잘 살아
cuz I already know watchu tryna say
네가 무슨 말 하려는지 뻔하네

You say that you a baller
너 돈 좀 많다구?
And I see you tryna holla
그래서 나를 꼬셔보려고 하는구나
But that ain't how I was brought up
하지만  나는 그런 식으로 자라지 않았어

Next
됐고

Working for my money
난 내가 직접 내 돈을 벌어
'Cause that's what my momma taught me
그게 우리 어머니가 나에게 가르쳐준 길이기 때문이야
So yo ass betta show me some respect
그러니 나를 좀 더 존중해야 해


Boss Michelle Obama
미쉘 오바마처럼 최고야!
Purse so heavy gettin' Oprah dollas
오페라 윈프리 급으로 돈을 벌어, 지갑이 너무 무거워!

I pledge allegiance to my independent girls in here
독립적인 여성들을 향해 선언하노니
Ooh Baby
So if you're with us, come on let me hear you say
우리와 함께라면, 너도 함께 외쳐봐!
Yeah, yeah, yeah, yeah
그래, 그래, 그래, 그래!


Boss Michelle Obama
미쉘 오바마처럼 최고야!
Purse so heavy gettin' Oprah dollas
오페라 윈프리 급으로 돈을 벌어, 지갑이 너무 무거워!

반응형

댓글