본문 바로가기
외국 노래,영화주제곡 가사 해석

fifth harmony - i'm in love with a monster 가사

by 팝앤 2020. 1. 28.

fifth harmony - i'm in love with a monster

[Lauren:]

Oh, he'll buy me a thorn before he'll buy me a rose

그는 내게 장미를 사주기 전에 가시를 줄거에요

Be covered in dirt before I'm covered in gold

내가 금을 뒤집어쓰기도 전에 먼지를 뒤집어쓰고 있었죠

He's trying it on, yeah, he's taking me out

그는 어디까지 되는 가 시험해보곘죠, yeah 그리고 그는 나를 데리고 나갈거에요

Say what you want but I won't ever be told

당신이 원하는 바를 말해도, 나는 들은 채도 안할 거에요

Cause I'm in love with a monster

​왜냐하면 나는 괴물과 사랑에 빠졌거든요

[Camila:]

Friends say I'm stupid and I'm out of my mind

친구들이 말하길 나는 멍청하고 제정신이 아니래요

But without you, boy, I'd be bored all the time

하지만 당신이 없다면, 어후, 나는 항상 지루할 거에요

No, I don't really care for the same conversation

아니요, 나는 똑같은 대화는 신경쓰지 않아요

Got everything I need, and I'd rather be chasing

내가 원하는 건 다있으니, 나는 이제 쫒아다니는 게 나은 것 같아요

Chasing love, with a monster

​괴물과 함께 사랑을 쫒아요,

[Normani (Ally) Lauren:]

I'm in love (I'm in love)

I'm in love (I'm in love)

I'm in love with a monster

나는 사랑에 빠졌어요

나는 괴물과 사랑에 빠졌어요

I'm in love (I'm in love)

I'm in love (I'm in love)

I'm in love with a monster

I'm in love with a monster

나는 사랑에 빠졌어요

나는 괴물과 사랑에 빠졌어요

[Dinah:]

Wrap me in leather before you wrap me in lace

나를 레이스로 감싸기 전에 가죽으로 감싸줘요

We breaking rules like we changing the game

​우리는 게임을 바꾸듯이 룰을 깨뜨리죠

[Normani (Ally):]

He's trying it on, and he's taking me out

그는 어디까지 해도 되는 지 나를 시험하며, 나를 밖으로 데려갈 거에요

Say what you want but I won't ever be told

당신이 원하는 걸 말해도 나는 신경쓰지 않아요

I'm in love (with a monster)

​나는 괴물과 사랑에 빠졌어요

[Ally:]

My daddy told me, I should have better taste

아빠가 말하길, 맛보는 게 더 나을 거래요

But I'd rather pay to see the look on his face

나는 그의 얼굴을 보는 게 더 좋아요

No, I don't really care for the lame conversation

아니요, 나는 똑같은 대화여도 신경 않 써요

Got everything I need, and I'd rather be chasing

내가 원하는 모든 것을 갖고있으니, 나는 사랑을 쫒을래요

Chasing love, with a monster

​몬스터와의 사랑을 쫒아요

[Normani (Ally) Lauren:]

I'm in love (I'm in love)

I'm in love (I'm in love)

I'm in love with a monster

I'm in love (I'm in love)

I'm in love (I'm in love)

I'm in love with a monster

I'm in love with a monster (Hey)

나는 사랑에 빠졌어요

나는 괴물과 사랑에 빠졌어요

[Lauren:]

Sweeter you try, they don't, not getting love from it

더 달콤하게 해봐요, 그들은 못하죠, 그걸론 사랑을 얻지 못해요

Ain't worth a dime cause I just don't get enough from it

다이아몬드는 전혀 ​가치가 없어요, 나는 그걸로 만족하지 못해요

[Camila:]

Leave it to me, don't you see, I don't run from it

나에게 맡겨요, 내가 도망치지 않는 다는 걸 당신은 눈치채지 못하겠나요?

Bitter the better, hey, hey, hey, hey

​쓴 것이 더 나아요,

[Normani (Camila) Dinah:]

You make me crazy, but I love it (I love it baby)

You make me crazy baby, but I love it (pretty baby)

You make me crazy, but I love it

You make me crazy baby, but I love it

당신은 날 미치게 만들지만 나는 그게 좋아요

I'm in love with a monster

​나는 괴물과 사랑에 빠졌어요

[Dinah & Normani (Ally) Lauren:]

Everybody now

다들 알겠나요?

Did you know (Did you know)

Did you know (Did you know)

이제 좀 알겠나요?

Everybody loves a monster (mmm yeah)

모두가 괴물과 사랑에 빠졌다고요

Did you know (Did you know)

Did you know (Did you know)

눈치 챘냐니까요?

Everybody loves a monster (yeah)

모두가 괴물과 사랑에 빠졌다는 걸

I'm in love (we're in love) with a monster

​나는 괴물과 사랑에 빠졌어요

[Ally (Camila) Dinah & Normani:]

(I'm in love)

I'm in love with a monster

​나는 괴물과 사랑에 빠졌어요

Are you in love with a monster?(I'm in love)

당신은 괴물과 사랑에 빠졌나요?

I'll never find another monster

나는 다른 몬스터는 못 찾겠어요

I wanna know, I wanna know

나는 좀 더 알고싶어요

I'm in love with a monster

​나는 괴물과 사랑에 빠졌어요

Hit me, hit me, hit me

1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Thank you, goodnight

반응형

댓글