본문 바로가기
외국 노래,영화주제곡 가사 해석

Meghan Trainor - Me Too 가사해석

by 팝앤 2019. 10. 12.

Meghan Trainor - Me Too

 

Who's that sexy thang I see over there
내가 보고 있는 저기 저 섹시한 사람은 누구야?

That's me standin' in the mirror
바로 나야! 거울 앞에 서있는

What's that icy thang hangin' 'round my neck
내 목 주변에 걸려있는 차가운 건 뭐야?

That's gold show me some respect 
바로 금이지! 나에게 경의를 표해보렴​

I thank God every day 
난 날마다 신에게 감사해

That I woke up feelin' this way 
이러 기분으로 일어났다는 것에 

And I can't help lovin' myself
그리고 난 나 자신을 사랑하지 않을 수가 없어 ​

And I don't need nobody else nuh
그리고 난 아무도 필요없지

If I was you I'd wanna be me too
내가 너라면 나라도 내가 되고 싶어 할 것 같아

I'd wanna be me too
내가 되고 싶어 할 것 같아

I'd wanna be me too
내가 되고 싶어 할 것 같아

If I was you I'd wanna be me too
내가 너라면 나라도 내가 되고 싶어 할 것 같아

I'd wanna be me too
내가 되고 싶어 할 것 같아

I'd wanna be me too
내가 되고 싶어 할 것 같아

I walk in like a dime piece
난 완벽한 여자처럼 입장해

I go straight to VIP
바로 VIP 공간으로 들어가지 

I never pay for my drinks
술값은 내지 않아

My entourage behind me
내 뒤엔 내 수행원이 따라오지

My life's a movie Tom Cruise
내 삶은 영화, 탐 크루즈

So bless me baby achoo
그러니 나를 축복하렴 

And even if they tried to
그리고 설령 그들이 시도한다고 해도 

They can't do it like I do
그들은 내가 하는 것처럼은 못 해 

I thank God I thank God every day 
난 날마다 신에게 감사해

That I woke up feelin' this way 
이러한 기분으로 일어났다는 것에 

And I can't help lovin' myself
그리고 난 나 자신을 사랑하지 않을 수가 없어 

And I don't need nobody else nuh
그리고 난 아무도 필요없지​

If I was you I'd wanna be me too
내가 너라면 나라도 내가 되고 싶어 할 것 같아

I'd wanna be me too
내가 되고 싶어 할 것 같아

I'd wanna be me too
내가 되고 싶어 할 것 같아

If I was you I'd wanna be me too
내가 너라면 나라도 내가 되고 싶어 할 것 같아

I'd wanna be me too
내가 되고 싶어 할 것 같아

I'd wanna be me too
내가 되고 싶어 할 것 같아


Turn the bass up
음악을 틀어
Let's go!
가볼까!

I thank God I thank God every day 
난 날마다 신에게 감사해

That I woke up feelin' this way 
이러한 기분으로 일어났다는 것에 

And I can't help lovin' myself
그리고 난 나 자신을 좋아하지 않을 수가 없어 

And I don't need nobody else nuh
그리고 난 아무도 필요없지

If I was you 
I'd wanna be me too
I'd wanna be me too
I'd wanna be me too

x4
내가 너라면 
나라도 내가 되고 싶어 할 것 같아
나라도 내가 되고 싶어 할 것 같아
나라도 내가 되고 싶어 할 것 같아​

반응형

댓글