본문 바로가기
외국 노래,영화주제곡 가사 해석

Charlie Puth one call away 가사 해석

by 팝앤 2019. 10. 3.

One call away

Charlie Puth

I'm only one call away
나는 그저 전화 한 통이면 돼

I'll be there to save the day
나는 그 날을 구하기 위해서 그곳으로 갈거야

Superman got nothing on me
슈퍼맨도 나한테는 아무것도 아니야

I'm only one call away
나는 그저 전화 한 통이면 돼

Call me, baby, if you need a friend
자기야, 만약 친구가 필요하면 나한테 연락해

I just wanna give you love
나는 그냥 너한테 사랑을 주고 싶어


Come on, come on, come on
이리 와봐, 이리 와봐, 이리 와봐

Reaching out to you, so take a chance
너에게로 손을 뻗고있어, 그러니 기회를 잡아

No matter where you go
너가 어디를 가든 상관없어

You know you're not alone
너도 알다시피 너는 혼자가 아니야


I'm only one call away
나는 그저 전화 한 통이면 돼

I'll be there to save the day
나는 그 날을 지키기 위해서 그곳으로 갈거야

Superman got nothing on me
슈퍼맨도 나한테는 아무것도 아니야 

I'm only one call away
나는 그저 전화 한 통이면 돼


Come along with me and don't be scared
나를 따라와 무서워할 필요 없어

I just wanna set you free
나는 너를 자유롭게 해주고 싶을 뿐이야

Come on, come on, come one
이리로 와, 이리로 와, 이리로 와

You and me can make it anywhere
너와 나는 어디서든 할 수 있어

For now, we can stay here for a while, ay
지금은, 여기 잠시 머물 뿐이야,ay

'Cause you know, I just wanna see you smile
왜냐하면 너도 알다시피, 나는 너가 웃는 것을 보고싶을 뿐이야

No matter where you go
너가 어디를 가든 상관없어

You know you're not alone
너도 알다시피 너는 혼자가 아니야

I'm only one call away
나는 그저 전화 한 통이면 돼

I'll be there to save the day
나는 그 날을 구하기 위해서 그곳으로 갈거야

Superman got nothing on me
슈퍼맨도 나한테는 아무것도 아니야

I'm only one call away
나는 그저 전화 한 통이면 돼


And when you're weak I'll be strong
그리고 너가 약해질때면 나는 강해질거야

I'm gonna keep holding on
나는 계속 그럴 거야

Now don't you worry, it won't be long, Darling
이제 걱정하지마, 오래 걸리지 않을거야, 자기야

And when you feel like hope is gone
너가 희망이 없다고 느낄 때는

Just run into my arms
내 품으로 달려와

I'm only one call away
나는 그저 전화 한 통이면 돼

I'll be there to save the day
나는 그 날을 지키기 위해서 그곳으로 갈거야

Superman got nothing on me
슈퍼맨도 나한테는 아무것도 아니야

I'm only one, I'm only one call away
나는 그저 전화 한 통, 한 통이면 돼

I'll be there to save the day
나는 그 날을 구하러 거기로 갈거야

Superman got nothing on me
슈퍼맨도 나한테는 안 돼

I'm only one call away
나는 그저 전화 한 통이면 돼

I'm only one call away
나는 그저 전화 한 통이면 돼

반응형

댓글