본문 바로가기
외국 노래,영화주제곡 가사 해석

캠프락 Camp Rock - This Is Me 가사해석

by 팝앤 2020. 7. 15.

 

Camp Rock - This Is Me - Movie Version

데미 로바토가 어린 시절 출연한 디즈니 영화 캠프락, 노래

I've always been the kind of girl
That hid my face
So afraid to tell the world
What I've got to say
나는 항상 
숨어지내고 말해야하는 것들을 
말하는 걸 두려워하는 
그런 여자애였어

But I have this dream
Bright inside of me
하지만 나에겐 
내 안에서 빛나고 있는 꿈이 있어

I'm gonna let it show
이제 보여줄거야
It's time to let you know
너에게 알려줄 때가 되었어

This is real, this is me
이게 진짜야, 이게 바로 나야
I'm exactly where I'm supposed to be now
지금 나는 내가 있어야 하는 곳에 와있어
Gonna let the light shine on me
내 안의 빛이 나를 빛나게 할거야
And now I've found who I am
이제 내가 어떤 사람인지 알았어
There's no way to hold it in
더이상 빛을 붙잡고 있을 이유가 없어
No more hiding who I want to be
어떠한 사람이 되고 싶은 지 숨기지 않을거야
This is me, yeah
이게 바로 나라고
Yeah

Do you know what it's like
To feel so in the dark
어둠 속에 있는 것이 
어떤 느낌인지 알고 있니?
To dream about a life
Where you're the shining star
너가 빛나는 스타가 되어 
살아가는 삶을 꿈꾸는 것이
Even though it seems
Like it's too far away
비록 이루기에는 
너무 먼 일처럼 보인다 하더라도
I have to believe in myself
나는 내 자신을 믿어야해
It's the only way
그것이 유일한 길이야

This is real, this is me
이게 진짜야, 이게 바로 나야
I'm exactly where I'm supposed to be now
지금 나는 내가 있어야 하는 곳에 와있어
Gonna let the light shine on me
내 안의 빛이 나를 빛나게 할거야
And now I've found who I am
이제 내가 어떤 사람인지 알았어
There's no way to hold it in
더이상 빛을 붙잡고 있을 이유가 없어
No more hiding who I want to be
어떠한 사람이 되고 싶은 지 숨기지 않을거야
This is me, yeah
이게 바로 나라고

You're the voice I hear inside my head
넌 내 머릿속에서 들리는 목소리야
The reason that I'm singin'
내가 노래하는 이유였지
I need to find you
나는 너를 찾아야했어
I gotta find you
나는 너를 찾을 거야
You're the missing piece I need
The song inside of me
넌 내 안의 노래에서 사라졌었던
꼭 필요했던 부분이야
I need to find you
나는 너를 찾아야했어
I gotta find you
나는 너를 찾을 거야

This is real, this is me
이게 진짜야, 이게 바로 나야
I'm exactly where I'm supposed to be now
지금 나는 내가 있어야 하는 곳에 와있어
Gonna let the light shine on me
내 안의 빛이 나를 빛나게 할거야
And now I've found who I am
이제 내가 어떤 사람인지 알았어
There's no way to hold it in
더이상 빛을 붙잡고 있을 이유가 없어
No more hiding who I want to be
어떠한 사람이 되고 싶은 지 숨기지 않을거야
This is me, yeah
이게 바로 나라고

반응형

댓글