본문 바로가기
외국 노래,영화주제곡 가사 해석

James Blunt - You're Beautiful

by 팝앤 2020. 4. 29.

James Blunt - You're Beautiful

My life is brilliant...
내 인생은 완벽해요

My life is brilliant
My love is pure
I saw an angel
내 인생은 완벽해요
내 사랑은 순수해요
나는 천사를 봤어요

Of that I'm sure
이건 내가 본게 분명해요

She smiled at me on the subway
She was with another man
But I won't lose no sleep on that
'Cause I've got a plan
지하철에서 그녀는 날 향해 웃었어요
그녀는 다른 남자와 있었어요
하지만 나는 잠을 이룰 수 없었어요
왜냐하면 난 계획이 있었으니까요
 
You're beautiful, you're beautiful
You're beautiful, it's true
I saw your face in a crowded place
And I don't know what to do
'Cause I'll never be with you
당신은 아름다워요. 당신은 아름다워요.
당신은 아름다워요. 정말이예요
나는 사람들이 많은 곳에서 당신의 얼굴을 봤어요
그리고 뭘 해야할지 몰랐죠
왜냐하면 나는 당신과 함께할 수 없을테니까요
 
Yeah, she caught my eye
As I walked on by
She could see from my face that I was
Fucking high
And I don't think that I'll see her again
But we shared a moment that will last till the end
Yeah, 그녀는 내 눈을 사로잡았죠.
우리가 스쳐가는 동안
그녀는 내 얼굴에서 봤을 거예요
내가 얼마나 들떠있었는지
그리고 그녀를 다시 볼 수 있을 것 같지 않네요
하지만 우리는 영원히 끝나지 않을 순간을 나눴어요
 
You're beautiful, you're beautiful
You're beautiful, it's true
I saw your face in a crowded place
And I don't know what to do,
'Cause I'll never be with you
당신은 아름다워요. 당신은 아름다워요.
당신은 아름다워요. 정말이예요
나는 사람들이 많은 곳에서 당신의 얼굴을 봤어요
그리고 뭘 해야할지 몰랐죠
왜냐하면 나는 당신과 함께할 수 없을테니까요
 
You're beautiful, you're beautiful
You're beautiful, it's true
There must be an angel with a smile on her face
When she thought up that I should be with you
But it's time to face the truth
I will never be with you
당신은 아름다워요. 당신은 아름다워요.
당신은 아름다워요. 정말이예요
거기엔 웃음을 띄고 있는 천사가 있었어요
내가 그녀와 함께 해야한다고 그녀가 생각을 떠올렸을 때
하지만 진실을 마주할 시간이예요
나는 당신과 함께하지 못할거예요.

 

반응형

'외국 노래,영화주제곡 가사 해석' 카테고리의 다른 글

Sia - Chandelier  (8) 2020.05.03
Westlife - Fool Again  (7) 2020.04.30
Bruno Mars - Just The Way You Are  (34) 2020.04.28
Lauv - Who (feat. BTS)  (6) 2020.04.26
Maroon 5 - Sugar  (15) 2020.04.25

댓글