본문 바로가기
외국 노래,영화주제곡 가사 해석

Miley Cyrus - WRECKING BALL 가사

by 팝앤 2020. 2. 8.

Miley Cyrus - WRECKING BALL

We clawed, we chained, our hearts in vain
우리는 발톱을 엮어서 우리의 마음을 헛되게 만들었습니다.

We jumped, never asking why
우리는 왜 물어 보지 않고 뛰어 올랐습니다.

We kissed, I fell under your spell
우리가 키스 했어. 너의 주문에 빠졌다.

A love no one could deny
아무도 부정 할 수없는 사랑

Don’t you ever say I just walked away
내가 방금 떠났다고 말하지 않았 니?

I will always want you
나는 항상 너를 원할거야.

I can’t live a lie, running for my life
나는 내 삶을 위해 달려가 거짓말을 할 수 없다.

I will always want you
나는 항상 너를 원할거야.

I came in like a wrecking ball
나는 난파 공처럼 들어왔다.

I never hit so hard in love
나는 결코 사랑에 열중하지 않았다.

All I wanted was to break your walls
내가 원한 건 당신 벽을 깰 뿐이 었어.

All you ever did was break me
네가 한 모든 일은 나를 깰 뿐이야.

Yeah, you wreck me
그래, 너가 나를 망신창이로 만들었어

I put you high up in the sky
너를 하늘에 올려 놓았다.

And now, you’re not coming down
그리고 지금, 너는 내려 오지 않을거야.

It slowly turned, you let me burn
천천히 돌았어, 너는 나를 태워 버렸다.

And now, we’re ashes on the ground
그리고 지금, 우리는 재로 땅에 있습니다.

Don’t you ever say I just walked away
내가 방금 떠났다고 말하지 않았니?

I will always want you
나는 항상 너를 원할거야.

I can’t live a lie, running for my life
나는 내 삶을 위해 달려가 거짓말을 할 수 없다.

I will always want you
나는 항상 너를 원할거야.

I came in like a wrecking ball
나는 난파 공처럼 들어왔다.

I never hit so hard in love
나는 결코 사랑에 열중하지 않았다.

All I wanted was to break your walls
내가 원한 건 당신 벽을 깰 뿐이었어.

All you ever did was break me
네가 한 모든 일은 나를 깰 뿐이야.

I came in like a wrecking ball
나는 난파 공처럼 들어왔다.

Yeah, I just closed my eyes and swung
그래, 방금 눈을 감고 흔들렸다.

Left me crouching in a blaze and fall
나에게 불길에 웅크리고 떨어지게 내버려 둬라.

All you ever did was break me
네가 한 모든 일은 나를 깰 뿐이야.

Yeah, you wreck me
그래, 너가 나를 망신창이로 만들었어

I never meant to start a war
나는 전쟁을 시작하려하지 않았다.

I just wanted you to let me in
너를 내가 들여 보내주길 바랐다.

And instead of using force
그리고 힘을 사용하는 대신

I guess I should’ve let you in
내가 너를 들여 보내야한다고 생각해

I never meant to start a war
나는 전쟁을 시작하려하지 않았다

I just wanted you to let me in
너를 내가 들여 보내 주길 바랐다.

I guess I should’ve let you in
내가 너를 들여 보내야한다고 생각해.

Don’t you ever say I just walked away
내가 방금 떠났다고 말하지 않았니?

I will always want you
나는 항상 너를 원할거야.

I came in like a wrecking ball
나는 난파 공처럼 들어왔다.

I never hit so hard in love
나는 결코 사랑에 열중하지 않았다.

All I wanted was to break your walls
내가 원한 건 당신 벽을 깰 뿐이 었어.

All you ever did was break me
네가 한 모든 일은 나를 깰 뿐이야.

I came in like a wrecking ball
나는 난파 공처럼 들어왔다.

Yeah, I just closed my eyes and swung
그래, 방금 눈을 감고 흔들렸다.

Left me crouching in a blaze and fall
나에게 불길에 웅크 리고 떨어지게 내버려 둬라.

All you ever did was break me
네가 한 모든 일은 나를 깰 뿐이야.

Yeah, you, you wreck me
당신 그래, 당신이 날 난파

Yeah, you, you wreck me
당신 그래, 당신이 날 난파

 

반응형

댓글