본문 바로가기
외국 노래,영화주제곡 가사 해석

Justin Bieber - Sorry 가사해석

by 팝앤 2020. 1. 17.

Justin Bieber - Sorry

You gotta go and get angry at all of my honesty
너는 내 모든 정직함에 화를 내며 떠나버렸어

You know I try but I don't do too well with apologies
너 알잖아 내가 노력하지만 사과같은거 잘 못하는거

I hope I don't run out of time, could someone call a referee?
내가 너무 늦지 않았기를 바래, 누가 바텐더 좀 불러줄 수 있어?

Cause I just need one more shot at forgiveness
왜야하면 나 사과하기에 앞서 한잔 더 든

I know you know that I made those mistakes maybe once or twice
나 너가 내가 한두 번 실수한 것을 안다는 걸 알아

By once or twice I mean maybe a couple a hundred times
한번이나 두번 쯤 말이야, 아마 몇백번쯤 했을거야

So let me, oh let me redeem, oh redeem, oh myself tonight
그러니까 나에게 기회를 줘, 내 실수를 만회할 기회를 줘 오늘밤에

Cause I just need one more shot at second chances
왜냐하면 나 그냥 더 마셔야 겠어 두번째 기회엔

Yeah, is it too late now to say sorry?
미안하다고 말하기 너무 늦었을까?

Cause I'm missing more than just your body
왜냐하면 나는 그냥 네 몸을 그리워하는게 아니야

Is it too late now to say sorry?
사과하긴 너무 늦어버렸어?

Yeah I know that I let you down
내가 널 실망시킨 것을 알지만

Is it too late to say I'm sorry now?
그래도 사과하긴 너무 늦은거야?

I'm sorry, yeah
미안
Sorry, yeah
미안해
Sorry
미안

Yeah I know that I let you down
내가 널 실망시킨 것은 알지만

Is it too late to say I'm sorry now?
미안하다 이야기하기 너무 늦어버렸을까?

I'll take every single piece of the blame if you want me to
난 네가 원한다면 모든 비난을 다 받을 수 있어

But you know that there is no innocent one in this game for two
근데 너도 알잖아, 이 게임에선 결백한 사람이 없는 것을..

I'll go, I'll go and then you go, you go out and spill the truth
내가 가고, 너도 가겠지, 넌 가서 진실을 이야기할거야

Can we both say the words and forget this?
우리 둘, 서로에게 이야기하고 이걸 잊을 수 있을까?

Yeah, is it too late now to say sorry?
미안하다고 말하기 너무 늦었을까?

Cause I'm missing more than just your body
왜냐하면 나는 그냥 네 몸을 그리워하는게 아니야

Is it too late now to say sorry?
사과하긴 너무 늦어버렸어?

Yeah I know that I let you down
내가 널 실망시킨 것을 알지만

Is it too late to say I'm sorry now?
그래도 사과하긴 너무 늦은거야?

I'm not just trying to get you back on me
난 단지 너가 되돌아왔으면 싶어서 이러는게 아냐

Cause I'm missing more than just your body
나는 지금 네 몸, 그 이상을 바라고 있으니까

Is it too late now to say sorry?
정말 미안하다 이야기하기 늦어버렸어?

Yeah I know that I let you down
내가 너를 실망시킨 것을 알아

Is it too late to say I'm sorry now?
미안하다고 이야기하기 너무 늦어버렸을까..

Yeah, is it too late now to say sorry?
미안하다고 말하기 너무 늦었을까?

Cause I'm missing more than just your body
왜냐하면 나는 그냥 네 몸을 그리워하는게 아니야

Is it too late now to say sorry?
사과하긴 너무 늦어버렸어?

Yeah I know that I let you down
내가 널 실망시킨 것을 알지만

Is it too late to say I'm sorry now?
그래도 사과하긴 너무 늦은거야?

반응형

댓글