본문 바로가기
외국 노래,영화주제곡 가사 해석

Harry Styles - Falling 가사해석

by 팝앤 2020. 11. 9.

Harry Styles Falling

I'm in my bed
난 침대에 누워있고

And you're not here
당신은 (내 옆에) 없네

And there's no one to blame but the drink and my wandering hands
술과 방황하는 내 손밖에는 탓할 게 없어

Forget what I said
내가 했던 말은 잊어줘

It's not what I meant
진심으로 한 말은 아닌데

And I can't take it back
되돌릴 수가 없네..

I can't unpack the baggage you left
네가 두고 간 짐들도 풀지 못했어

What am I now?
이제 나는 어떡하지?

What am I now?
이제 나는 어떡하지?

What if I'm someone I don't want around?
만약 내가 스스로도 마음에 들지 않는 사람이 된다면

I'm falling again
난 다시 떨어질거야

I'm falling again
다시 떨어질거야

I'm falling
난 떨어지고 있어

What if I'm down?
만약 내가 무너진다면?

What if I'm out?
만약 내가 벗어난다면?

What if I'm someone you won't talk about?
만약 내가 더 이상 당신에게 언급도 되지 않는 사람이라면?

I'm falling again
난 다시 떨어질거야

I'm falling again
다시 떨어질거야

I'm falling
난 떨어지고 있어

You said you cared
당신은 내가 신경쓰인다 말했고

And you missed me too
당신도 날 그리워 한다 했어

And I'm well aware 
나도 너무 잘 알았고

I write too many songs about you
당신에 관한 많은 노래를 남겼어

And the coffee's out
At the Beachwood Cafe
비치우드 카페에서
커피는 다 떨어졌고

And it kills me
'cause I know we've run out of things we can say
서로에게 할 말이 떨어졌다는 게 너무 가슴 아파
 
What am I now?
이제 나는 어떡하지?

What am I now?
이제 나는 어떡하지?

What if I'm someone I don't want around?
만약 내가 스스로도 마음에 들지 않는 사람이 된다면

I'm falling again
난 다시 떨어질거야

I'm falling again
다시 떨어질거야

I'm falling
난 떨어지고 있어

What if I'm down?
만약 내가 무너진다면?

What if I'm out?
만약 내가 벗어난다면?

What if I'm someone you won't talk about?
만약 내가 더 이상 당신에게 언급도 되지 않는 사람이라면?

I'm falling again
난 다시 떨어질거야

I'm falling again
다시 떨어질거야

I'm falling
난 떨어지고 있어

And I get the feeling that you'll never need me again
당신은 이제 날 필요로 하지 않다는 걸 느껴

What am I now?
이제 나는 어떡하지?

What am I now?
이제 나는 어떡하지?

What if I'm someone I don't want around?
만약 내가 스스로도 마음에 들지 않는 사람이 된다면

I'm falling again
난 다시 떨어질거야

I'm falling again
다시 떨어질거야

I'm falling
난 떨어지고 있어

What if I'm down?
만약 내가 무너진다면?

What if I'm out?
만약 내가 벗어난다면?

What if I'm someone you won't talk about?
만약 내가 더 이상 당신에게 언급도 되지 않는 사람이라면?

I'm falling again
난 다시 떨어질거야

I'm falling again
다시 떨어질거야

I'm falling
난 떨어지고 있어

반응형

댓글