본문 바로가기
외국 노래,영화주제곡 가사 해석

No Matter How Hard We Try Moon

by 팝앤 2020. 5. 24.

No Matter How Hard We Try 🎤 Song by Moon

 

Hear the engine roar, and I'm out the door
Live the high-life I've been waiting for 
Oh oh oh
엔진이 포효 소리가 들리면, 난 문밖으로 나간다
내가 기다리던 그 하이라이프를 살거야.
오, 오, 오.

Got no home and got no name
Changing my view again and again
Oh oh oh 
집도 없고 이름도 없이
눈에 보이는 시야를 계속해서 바꾸어 간다
오, 오, 오.

Living the moment 'til I die
이 순간을 즐길거야 죽기 전까지

And I'm going to chase it
And I'm going to chase it
I know we can't ignore it
No matter how hard we try 
그리고 나는 달려갈거야
그리고 나는 달려갈거야
우리가 아무리 노력한다 해도
그 순간을 무시할 수 없다는 걸 난 알아

Fire in my veins, I fight to gain
Breaking all the rules just to keep me sane
Oh oh oh 
혈관에 불이 붙기 시작했고, 난 이기기 위해 싸운다.
제정신을 유지하기위해 모든 규칙을 어긴다
오, 오, 오.

Yeah, I believe I cracked the code
Enjoying every second, and it never gets old
Oh oh oh
그래, 내가 암호를 풀어낸게 틀림없어
매 순간을 즐기며, 결코 늙지 않으리
오, 오, 오.

Living the moment 'til I die
이 순간을 즐길거야 죽기 전까지

And I'm going to chase it
And I'm going to chase it
I know we can't ignore it
No matter how hard we try 
그리고 나는 달려갈거야
그리고 나는 달려갈거야
우리가 아무리 노력한다 해도
그 순간을 무시할 수 없다는 걸 난 알아

And I'm going to chase it
And I'm going to chase it
I know we can't ignore it
No matter how hard we try
그리고 나는 달려갈거야
그리고 나는 달려갈거야
우리가 아무리 노력한다 해도
그 순간을 무시할 수 없다는 걸 난 알아

No matter how hard we try
No matter how hard we try
No matter how hard we try
아무리 노력한다해도
아무리 노력한다해도
아무리 노력한다해도

And I'm going to chase it
And I'm going to chase it
I know we can't ignore it
No matter how hard we try
그리고 나는 달려갈거야
그리고 나는 달려갈거야
우리가 아무리 노력한다 해도
그 순간을 무시할 수 없다는 걸 난 알아

I know we can't ignore it
No matter how hard we try
No matter how hard we try
그 순간을 무시할 수 없다는 걸 난 알아
우리가 아무리 노력한다 해도
아무리 노력한다 하더라도

 

반응형

댓글